zaterdag 19 november 2011

wielophanging afgebroken

Vandaag weer naar Schoorl gereden via Petten
Het lijkt wel of ze de wegen overal open hebben liggen en bij Petten vragen ze om problemen
Overal staan borden met waarschuwingen maar dat is voor de auto's, de fietspaden niet dus
Wel 2 km er voor, veel te vroeg als er op de plek waar gewerkt word niks is aan gegeven maar wel een diep gat in het fietspad, leuk voor de fietsers vanavond want er is ook geen verlichting
Ik heb de wegwerkers gewaarschuwd maar of ze er wat aan doen, denk het niet

In Schoorl mijn vrienden op gezocht en tot mijn grote schrik breekt een bout in mijn linker wielophanging af
Dat heb ik met touwtjes provisorisch gerepareerd en als op eieren weer naar gereden
Elke hobbel of kuil ziet te vermijden en zo mogelijk niet remmen
Morgen Leo maar even opbellen wand dit hoort toch niet te gebeuren
58 km gereden



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten