zaterdag 5 november 2011

naar Schoorl geweest

Vandaag naar Schoorl geweest en weer eens via een andere weg dan normaal
De boswachter had me al gevraagd of ik al achter het ECN langs was geweest en dat heb ik vandaag dan maar gedaan
Met de mtb was dat voorheen al niet makkelijk dus had ik zo mijn tweifels of dit wel te doen was met een velomobiel
Zand en schelpenpaden, wildroosters en stijle hellingen en dat zonder terreinbanden
Het is te doen alleen hadden de koeien mij teveel interesse voor mijn fiets dus ben ik daar maar voorzichtig voorbij gereden.
Tussen Petten en Camperduin kwam een peloton racefietsers voorbij, kon het niet laten en ben ze maar weer voorbij gegaan en ze nog voor gebleven.
Daarna even wat kennissen in Schoorl opgezocht en door gereden naar Alkmaar en daarna weer naar huis
74 km gereden





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten