zondag 27 november 2011

geen fietsweer

Deze week meer gesleuteld dan gefietst, niet erg, het was toch geen fietsweer
Maandag eerst Leo (Alligt) opgebeld  en vertelt dat mijn voorwiel ophanging gebroken is
Dit was de eerste keer dat dit gebeurd is, tenminste, het is de eerste keer dat Leo er van hoorde
Wat nu precies de oorzaak is zijn we nog niet over uit, er zat een roestvrij stalen bout in en het zou kunnen dat die niet sterk genoeg is dus dinsdag kreeg ik per post nieuwe
Ik heb hem gelijk maar om een reserve gevraagd (en gekregen) want dat touwtje is niks voor lange afstanden
Toen ik uit Schoorl thuis kwam was dat in zo'n staat dat ik daar geen 10 km verder mee kon rijden


De hele handel maar weer eens uit elkaar gehaald en gelijk mijn veren eens omgedraait
Ik vind de veren wat stug, misschien gaat het zo beter en zo niet draai ik het gewoon weer om


Verder heb ik de toeter (die toch al schor was) er maar helemaal uit gegooid, er werd toch niet op gereageerd en mijn pieper daar voor in de plaats gezet, die is veel beter te horen, nou ja, het is een irritant geluid en dan gaan ze wel opzij (mijn fietsbel negeren de scholieren toch)

En verder heb ik mijn dakje er maar weer op gezet, hopelijk volgende week goed weer, kan ik alles even testen




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen