maandag 7 november 2011

fiets naar binnen gehaald

Vandaag is het weer grijs buiten dus mijn fiets maar eens naar binnen (in de huiskamer) gehaald om het neopreen op de rand te plakken
Dat viel niet mee, ik moest eerst een deel van het deurbeslag verwijderen anders paste het niet
Het plakken viel mee, ging in een keer goed, had ik niet verwacht


Ik heb gisteren om 4 uur s'morgens een rondje gereden om mijn nieuwe verlichting te testen en er een video van gemaakt maar dat is niks, de camera heeft te weinig licht, geen succes in het donker dus
Wel de verlichting af gesteld en met de nieuwe lampen is mijn fiets van opzij nu ook goed zichtbaar, een deel van het licht schijnt tegen de zijkant
Ik moet nog uitzoeken hoe ik mijn koplamp van binnenuit kan verstellen anders krijg ik problemen met tegenliggers

2 opmerkingen:

  1. Dag André. Ziet er mooi uit! en je lampen zitten ook trillingsvrij op de body. Groeten Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, ik heb nog zo'n beugel kunnen vinden
    ze zijn eigenlijk voor verwarmingsbuizen

    BeantwoordenVerwijderen