dinsdag 13 september 2011

Klaarmaken voor velomobiel treffen

vandaag mijn aanhanger binnen gezet en gekeken hoe ik mijn bagage kwijt kan
alle bedrading van mijn zonnepaneel nagekeken, nu afwachten hoe het gaat achter de alleweder
achter de mtb ging goed dus waarom zou dit niet gaan



verder nog wat gedaan aan het schermpje
ik had van Quemo gehoort uit te kijken met het lijmen van lexaan en heb wat gevonden wat geen
problemen geeft
het zit er nu 2 weken op en het lexaan vervormt niet
ik heb nog wel wat viltjes er tussen gedaan om de lak te beschermen en ook op de magneet aan de binnenkant van de fiets
met de magneet in de fiets is het schermpje makkelijk onder het rijden te verstellen




3 opmerkingen:

  1. He Andre, ik ben benieuwd naar je aanhanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het een goed idee om een filtje op de magneet te plakken in plaats van 5 stuks op de rode kap?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zitten op het lexaan schermpje onder de magneet

    BeantwoordenVerwijderen